Název: Marketing sociálních sítí
Překlad názvu: Social network marketing
Autoři: SLÁDEK, Tomáš
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Klíčová slova: Facebook; Google +; LinkedIn; marketing; marketing sociálních sítí; přímý marketing; sociální síť; Twitter; direct marketing; Facebook; Google +; LinkedIn; marketing; social network; social network marketing; Twitter
Citace: SLÁDEK, Tomáš. Marketing sociálních sítí. České Budějovice, 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/35572

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-173799


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2014-06-05, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet