Název: Marketingový mix ve vybrané firmě
Překlad názvu: Marketing mix in a selected company
Autoři: HONSOVÁ, Eva
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; distribuce; marketing; marketingový mix; místo; produkt; čtyři marketingové nástroje; four marketing tools; marketing; marketing mix; place; price; product; promotion
Citace: HONSOVÁ, Eva. Marketingový mix ve vybrané firmě. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/32412

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-173614


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2014-06-05, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet