Název: Sémiotická analýza reklamních sdělení zaměřených na děti a mládež
Překlad názvu: The semiotic analysis of advertisement aimed at children and youth
Autoři: PĚŠKOVÁ, Lucie
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza reklamy; Bravo Girl!; mládež a reklama; reklama; Roland Barthes; sémiotika; advertisement; Bravo Girl!; Roland Barthes; semiotics; the analysis of advertising; youth and advertising
Citace: PĚŠKOVÁ, Lucie. Sémiotická analýza reklamních sdělení zaměřených na děti a mládež. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/29407

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-173468


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2014-06-05, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet