Název:
Destinace Táborsko na trhu cestovního ruchu
Překlad názvu:
Destination of the Tábor Region on the Tourism Market
Autoři:
BURIANOVÁ, Petra Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací a určení pozice na trhu cestovního ruchu. Na základě analýzy silných a slabých stránek destinace identifikovat konkurenční výhodu a navrhnout způsob jejího prosazování.The main target of this thesis was to evaluate the primary and secondary destination offers of Táborsko based on situation analysis, identification of competitive destinations and determine the position of the tourism market. Then identify competitive advantage and propose methods of enforcement.
Klíčová slova:
analýza; Cestovní ruch; destinace cestovního ruchu; primární nabídka destinace; sekundární nabídka destinace; trh cestovního ruchu; výzkum; primary destination offer; questionnaire survey; secondary destination offer; situation analysis; Tourism; tourism destination; tourism market Citace: BURIANOVÁ, Petra. Destinace Táborsko na trhu cestovního ruchu. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28580