Název: Vliv diferencí ženských a mužských rolí na spotřební chování
Překlad názvu: How do differences between roles of men and women influence consumer behavior
Autoři: Strašáková, Lenka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: faktory ovlivňující spotřebitele; komunikační proces; kupní proces; MML-TGI; obsahová analýza; rozdíly mezi muži a ženami; spotřební chování; trávení volného času; vnímání médií; vztah k produktům; communication process; consumer behavior; content analysis; differences among men and women; factors that influence consumers; MML-TGI; perception of media; purchasing process; relation to some kinds of products; spending of free time

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21305

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17275


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet