Název:
Specifika volnočasových aktivit u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Překlad názvu:
Specifics of leisure activities for pupils with special educational needs
Autoři:
MORAVOVÁ, Magdalena Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Zadaná práce je řešena jako teoreticko-empirická. Teoretická část je cílená na problematiku volnočasových aktivit u dětí. Teoretickým rámcem pro mě byla literatura týkající se problematiky volného času. Zároveň jsem soustředila na problematiku specifických momentů volnočasových aktivit u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami, tj. dětí, jež navštěvují praktické školy. S ohledem na to bylo nezbytné sociologickou perspektivu doplnit psychologickou a pedagogickou optikou s tím, že tyto momenty jsem konzultovala s odborníkem na tuto problematiku. Nedílnou součástí práce je samostatný empirický výzkum, jehož cílem je srovnání volnočasových aktivit dětí se speciálními potřebami a dětí navštěvující standardní školyThe assigned work is solved as a theoretical and empirical work. The theoretical part is aimed at the problems of children´s leisure time activities. The literature, concerning the problems of leisure time activities, served as the theoretical frame of the work. I concentrated on the problems of the specific moments of the leisure time activities of the children with some special educational needs. It means for the children who attend special schools. With respect to these problems it was necessary to complete the sociological perspective with the psychological and pedagogical perspective. These moments was consulted with the specialist on these problems. Integral part of the work is the stand-alone empirical research. The aim of the research is to compare the leisure time activities of the children with some special needs and the children who attend ordinary schools.
Klíčová slova:
rizikové chování; rodina; volný čas; výchova; dangerous behaviour; family; leisure time; upbringing Citace: MORAVOVÁ, Magdalena. Specifika volnočasových aktivit u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/29831