Název:
Marketingová strategie společnosti L ´Oréal.
Překlad názvu:
Marketing strategy of L´Oréal
Autoři:
Výletová, Kristýna ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Frýbort, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti L'Oréal. Na základě teoretického objasnění je analyzována marketingová strategie společnosti. Důležitým východiskem práce je také vznesení návrhů na vylepšení této strategie.The bachelor's thesis focuses on the marketing strategy of the company L'Oréal. On the basis of the theoretical part is analyzed the marketing strategy of the company. The important part is also the one about recommendations how to improve the contemporary marketing strategy.
Klíčová slova:
komerční komunikace; L´Oréal; marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; marketingové řízení; Comercial communication; L´Oréal; Marketing; Marketing communication; Marketing proceedings; Marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21021