Název:
Návrh destinační karty pro destinaci Toulava
Překlad názvu:
Design of a Destination Card for Toulava Region
Autoři:
Drábová, Martina ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Vaníček, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá návrhem destinační karty pro region Toulava, ležící částečně na území Středočeského a Jihočeského kraje. Metodologická část pojednává o teorii destinačního managementu a marketingu. Destinační karty jsou druhem balíčku služeb, proto je v první části práce kladen důraz především na vysvětlení tohoto pojmu. Dále jsou rozebrány principy destinačních karet a uvedeny jak úspěšné, tak neúspěšné příklady z praxe. V praktické části práce je provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí destinace. Následně je uveden samotný návrh podoby destinační karty, vyplývající ze závěrů uvedených v předchozích kapitolách.The aim of this diploma thesis is to design a destination card for Toulava region. This region is located on the border of Central and South Bohemia. Theoretical part of the thesis is focused on theory of destination management and marketing. Destination cards are broadly speaking packages of tourism services, so the first part deals with this term a lot. Next chapter is focused on destination card principles and best practices in this field. The second part of the thesis occupies with an analysis of internal as well as external environment of the Toulava region. The last chapter deals with a design of the destination card itself and it is based on findings from previous chapters.
Klíčová slova:
balíček služeb; destinační karta; destinační management; destinační marketing; návštěvnická karta; slevová karta; Toulava; destination card; destination management; destination marketing; guest card; package; Toulava
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39269