Název:
Marketingová strategie firmy Jan Becher - Karlovarská Becherovka a.s. na domácím a zahraničních trzích
Překlad názvu:
Marketing strategy of Jan Becher - Karlovarská Becherovka a.s. on domestic and export markets
Autoři:
Kouřilová, Martina ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Čížek, Erik (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zaměřuje na analýzu a vývoj marketingové strategie společnosti Jan Becher - Karlovarská Becherovka a.s. na českém trhu a její pronikání na exportní trhy. Práce vychází z analýzy externího prostředí, kde hodnotí současnou ekonomickou situaci, situaci na trhu s alkoholem, konkurenci a mediální prostředí. Následná interní analýza zachycuje pohled firmy - zejména tržní podíl produktu, cenovou strategii, image a problematiku distribuce. Závěrečná kapitola se věnuje vývoji nového produktu Becherovka Lemond, uvedení na zmíněné trhy a marketingové strategii tohoto produktu.This diploma theses executes an internal and external analysis of marketing strategies on Czech and international markets by company Jan Becher - Karlovarská Becherovka a.s. External analysis is assessed with respect to current economic downturn and evaluates alcohol market situation, competition and media markets. Latter internal analysis appraises company's standings on liqueur markets. This particulary includes analysis of market shares, pricing policy, distribution strategy and public perception. Final chapter follows up on the initiation and marketing strategy of a new product - Becherovka Lemond - on local and international markets.
Klíčová slova:
Becherovka; exportní trhy; marketingová strategie; marketingový mix; Becherovka; export markets; marketing mix; marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20611