Název: Marketing umění ve vybraném segmentu trhu v Rusku, ČR a USA
Překlad názvu: Arts marketing in selected market sector in Czech Republic, Russia and USA,
Autoři: Melamed, Artem ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Divadlo; Kino; Marketing; Cinema; Marketing; Theatre

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20585

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16555


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet