Název: Analýza marketingového mixu v Aquapalace Praha
Překlad názvu: Analysis of Marketing Mix Tools of Aquapalace Prague
Autoři: Vojtechovská, Ivana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Vosol, Leoš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Hlavným účelom práce je charakterizovať marketingový mix akvaparku Aquapalace Praha, ktorými sú produkt, cena, distribúcia, komunikačný mix, ľudia, materiálne prostredie a procesy. Okrem toho táto bakalárska práca analyzuje marketingové prostredie tvoriace mikroprostredie a makroprostredie. Tieto faktory sú integrované v SWOT analýze, ktorá pomáha marketérom sústrediť sa na kľúčové problémy. Podľa výsledkov analýzy sú navrhnuté určité odporučenia.
Klíčová slova: aquapark; cena; distribúcia; komunikačný mix; marketing v službách; marketingový mix; materiálne prostredie; procesy; produkt; ľudia; aquapark; marketing mix; marketing of services; people; physical evidence; place; price; processes; product; promotion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20466

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16436


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet