Název:
Aplikace marketingu v zemědělství
Překlad názvu:
Application of marketing in the agriculture
Autoři:
Vondrová, Lucie ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Hýbl, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na aplikaci marketingu v zemědělství. První část bakalářské práce charakterizuje teoretické poznatky z oblasti marketingu a marketingového mixu. V praktické části je analyzován marketing a marketingový mix v zemědělství. Cílem mé bakalářské práce je zjistit, zda je marketing a marketingový mix v zemědělství využíván a jakým způsobem je aplikován v praxi. V práci jsou navržena jednotlivá doporučení pro zemědělské družstvo Mořina.This bachelor thesis deals with the application of marketing in the agriculture. The first part of the thesis is focused on the theoretical knowledge of marketing and the marketing mix area. The practical part is analysis of marketing and marketing mix in agriculture. The aim of my bachelor thesis is to find out if marketing and the marketing mix is used in agriculture and in which way is put into practice. There are propounded the particular recommendations for agricultural cooperative Mořina in the thesis.
Klíčová slova:
marketing; marketingový mix; zemědělství; agriculture; marketing; marketing mix
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20464