Název: Marketingová analýza smysluplnosti založení nové kavárny
Překlad názvu: Marketing analysis of the advisibility of setting up a new coffee lounge
Autoři: Šetenová, Barbora ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Malich, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingová analýza; služby; marketing; marketing analysis; services

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20461

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16431


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet