Název:
Marketingová analýza smysluplnosti založení nové kavárny
Překlad názvu:
Marketing analysis of the advisibility of setting up a new coffee lounge
Autoři:
Šetenová, Barbora ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Malich, Josef (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je zanalyzovat reálnost uskutečnění takového podniku, kterým je kavárna s cukrárnou. Teoretická část se zabývá marketingovými zásadami a praktický úsek se je snaží využívat a převádět do reality. Cílem výzkumu je prokázání smysluplnosti založení kavárny v obci Jesenice a pravděpodobnost návratnosti investice. Hlavní zásadnou práce je celková orientace na zákazníka a zjišťování jeho potřeb.The goal of this work is to evaluate the economic feasibility of the foundation of a cafe with a pastry shop. The theoretical part provides insight into the marketing principles, whereas the practical section tries to exploit these principles and to put them from theory into practice. The research objective is to test the meaningfulness of the foundation of cafes in the town of Jesenice and the likeliness of a return on investment. The basic paradigm of this paper is the overall focus on the customer and the determination of his needs.
Klíčová slova:
marketing; marketingová analýza; služby; marketing; marketing analysis; services
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20461