Název: Proces řízení spokojenosti zákazníka ve společnosti Datwyler
Překlad názvu: Process of customer relationship management in Daetwyler company
Autoři: Šedivá, Michaela ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Jandová, Renate (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikace; reklamace; spokojenost zákazníka; comunication; customer relationship management; customer satisfaction

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/37351

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-164006


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet