Název:
Audit IS/IT v menších podnicích
Překlad názvu:
Audit IS/IT in smaller enterprises
Autoři:
Šaroch, Miroslav ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Kalina, Jaroslav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce v první části shrnuje základní teoretické poznatky o auditu informačních systémů a technologií, dále o marketingu v malých a středních podnicích a o marketingovém výzkumu. V praktické části práce jsou poznatky shrnuté v teoretické části využity pro návrh projektu marketingového výzkumu na téma "Audit informačních systémů a technologií v menších podnicích." Cílem výzkumu bylo zjistit zkušenosti a názor zákazníků ze segmentu menších podniků na audit informačních systémů. Výzkum byl prováděn jako kvalitativní. Jako technika provedení výzkumu byl zvolen výzkumný rozhovor s volnější strukturou. Součástí práce je navržení projektu marketingového výzkumu, jakož i jeho provedení a vyhodnocení výzkumu.The diploma work summarizes in the first section the common knowledge in the audit field of information systems and technologies theory as well as common state of knowledge in the field of marketing in small and medium-sized enterprises and market research as well. In the second section, the tools summarized in the first part are used for designing marketing research project on "The audit of information systems and technology in smaller businesses." The aim of the research was to seek the experience and customer feedback from the segment of smaller businesses to audit information systems. The research was designed as a qualitative one. As technique implementation of research was elected a research interview with looser structure. The work is divided to three parts -- designing of marketing research methodology, as well as conducting this research and it's evaluation.
Klíčová slova:
Audit informačních systémů; audit informačních technologií; kvalitativní výzkum; malé a střední firmy; marketingový výzkum; orientační analýza; průzkum trhu; Information systems audit; information technology audit; market research; marketing research; orientation analysis; qualitative research; small and medium-sized companies
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/37342