Název: Analýza počtu reklamací a procesu vyřizování reklamací ve společnosti LASSELSBERGER, a.s.
Překlad názvu: The analysis of the number of reclamations and of the reclamations handling process in the LASSELSBERGER, a.s. company
Autoři: Davídková, Veronika ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Benchmarking; Hodnota pro zákazníka; Měření spokojenosti; Reklamace; Spokojenost zákazníků; Stížnost; Zlepšování; Benchmarking; Complaint; Customer satisfaction; Customer value; Improvement; Measuring satisfaction; Reclamation

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20348

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16318


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet