Název: Online marketingová strategie vybrané společnosti
Překlad názvu: Online marketing strategy of particular company
Autoři: Stojaníková, Jana ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Rejfíř, Rudolf (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Online Marketing; Online marketingová strategie společnosti; PPC systémy; SEO; Online Marketing; Online marketing strategy; PPC campaigns; SEO; Social media

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36057

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162756


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet