Název: Efektivita product placementu v závislosti na známosti značky
Překlad názvu: Product Placement Effectiveness Depending on the Brand Knowledge
Autoři: Sedněvová, Šárka ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Rozlivka, Milan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brand recall; brand recognition; efektivita; experiment; film; Product placement; brand recall; brand recognition; effectiveness; experiment; movie; Product placement

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35994

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162693


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet