Název: Implementace značky Alpina na český trh s outdoor obuví
Překlad názvu: Implementation of alpina brand to the czech outdoor shoes market
Autoři: Rudel, Jakub ; Říha, David (vedoucí práce) ; Poucha, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Alpina; brand management; implementace; loajalita; Alpina; brand management; implementation; loyalty

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35984

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162683


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet