Název: Analysis of Red Bull's Strategy and its Association with Extreme Sports
Překlad názvu: Analýza strategie Red Bullu a její asociace s extrémními sporty
Autoři: Janek, Alicja ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lisa, Aleš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: energetické nápoje; extrémní sporty; marketingová strategie firmy Red Bull; sportovní marketing; energy drinks; extreme sports; Red Bulls marketing strategy; sports marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35910

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162609


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet