Název:
Marketingové aktivity v cukrárenském oboru
Překlad názvu:
Marketing activities in the confectionary sphere
Autoři:
Maryšková, Hana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Urban, Petr (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce na téma "Marketingové aktivity v cukrárenském oboru" je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zaměřuje na marketingový mix a vysvětluje pojmy související s podnikáním. V praktické části se věnuje podnikatelskému záměru a založení podnikání v oboru pekařství cukrářství. Součástí této části je i průzkum trhu. Cílem práce je ověřit správnost dosavadního marketingového postupu a zjištění životaschopnosti kamenné prodejny Cupcake Wonderland.This Bachelor thesis titled "Marketing activities in the confectionary sphere" is divided into two parts, theoretical and practical. The former focuses on the marketing mix and explains the terms related to entrepreneurship. The latter part deals with the Business Plan and setting up of a business in the confectionary sphere. Included in this part is also market research. The goal of the thesis is to verify the correctness of current marketing practices and to determine the viability of a Cupcake Wonderland retail store.
Klíčová slova:
Cukrářství; Cupcakes; Marketing; Marketingový mix; Podnikatelský záměr; Business plan; Confectionary; Cupcakes; Marketing; Marketing mix
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35760