Název: Marketingová a komunikační strategie společnosti Linde Material Handling Česká republika s.r.o.
Překlad názvu: Marketing and communication strategy of the company Linde Material Handling Czech Republic s.r.o.
Autoři: Zábranská, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Petřík, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; identita; image; komunikační strategie; Marketing; marketingové prostředí; communication strategy; identity; image; Marketing; marketing environment; questionnaire

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35725

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162424


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet