Název:
Marketingová a komunikační strategie společnosti Linde Material Handling Česká republika s.r.o.
Překlad názvu:
Marketing and communication strategy of the company Linde Material Handling Czech Republic s.r.o.
Autoři:
Zábranská, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Petřík, Martin (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem bakalářské práce "Marketingová a komunikační strategie společnosti Linde Material Handling Česká republika s.r.o." je analýza stávající marketingové a komunikační strategie této společnosti a na základě vlastního výzkumu navrhnutí řešení na zlepšení. V teoretické části bakalářské práce je pomocí odborné literatury charakterizován marketing, marketingový mix, marketingové prostředí, image, identita a metody výzkumu. Praktická část představuje společnost Linde Material Handling Česká republika s.r.o. a analyzuje její marketingové prostředí, komunikační strategii, image a identitu. V závěru praktické části jsou vyhodnoceny dotazníky získané terénním výzkumem a na základě těchto dotazníků byla navrhnuta doporučení na změnu marketingové a komunikační strategie společnosti.The object of the bachelor thesis "Marketing and communication strategy of the company Linde Material Handling Czech Republic s.r.o." is to analyze the present marketing and communication strategy of this company and to recommend improvement on the basis of my own research. The theoretical part characterises marketing, marketing mix, marketing environment, image, identity and research methods using definitions in specialized textbooks. The practical part introduces the company Linde Material Handling Czech Republic s.r.o. and analyzes its marketing environment, communication strategy, image and identity. In the end of the practical part, there are interpreted questionnaires gained through field study. Recommendations for changes in marketing and communication strategy of the company were suggested on the basis of these questionnaires.
Klíčová slova:
dotazník; identita; image; komunikační strategie; Marketing; marketingové prostředí; communication strategy; identity; image; Marketing; marketing environment; questionnaire
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35725