Název:
Marketingová strategie nově vznikajícího sportovního zařízení na Karlovarsku
Překlad názvu:
The marketing strategy of a newly creating sports facility in the district of Karlovy Vary
Autoři:
Šímová, Věra ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie pro nové sportovní zařízení na Karlovarsku. V rámci analýzy nabídky a poptávky po službách sportovních zařízeních a následného srovnání a zjištění mezery na trhu nabídky je vybráno sportovní zařízení, které poptávajícím na Karlovarsku chybí. Nově vznikající podnik má rozšířit technickou infrastrukturu cestovního ruchu, zpříjemnit život domácím obyvatelům a přilákat více turistů do oblasti. Cílem diplomové práce je určit takovéto zařízení a vytvořit pro něj marketingovou strategii.The graduation theses is concerned with creating of a marketing strategy for a new establishing sports facility in the district of Karlovy Vary. Thanks to the analysis of demand and supply, it is possible to find a niche of the supply market and a new sports facility that people miss can be found out. The new sports facility should improve and extend the services which are offered to potential customers, satisfy the needs of the inhabitants of this district and attract new tourist to go to the Karlovy Vary region. The theses target is finding such a useful sports facility and creating of a marketing strategy for this facility.
Klíčová slova:
cestovní ruch; marketingová strategie; sportovní zařízení; marketing strategy; sports facility; tourism
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20268