Název: Strategie francouzských výrobců automobilů na mezinárodních trzích
Překlad názvu: Strategies of French Car Manufacturers on International Markets
Autoři: Snížek, Martin ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Automobilový průmysl; Francouzské automobilky; PSA Peugeot Citroën; Renault; Strategie; Automotive industry; French car manufacturers; PSA Peugeot Citroën; Renault; Strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35567

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162266


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet