Název: Marketingová komunikácia firmy LAUFEN
Překlad názvu: Marketing communication of LAUFEN
Autoři: Zajacová, Barbora ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Zamykalová, Miroslava (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: firma LAUFEN; komunikační mix; Marketingová komunikace; reklama; SWOT analýza; TIGO; advertising; communication mix; LAUFEN; Marketing communication; SWOT analysis; TIGO

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35430

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162129


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet