Název:
Image a identita značky Mercedes-Benz
Překlad názvu:
Brand image and identity of Mercedes-Benz
Autoři:
Václavík, Lukáš ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá vnímáním značky Mercedes-Benz na českém trhu. V teoretické části je charakterizována terminologie týkající se pojmů značka, image a identita. Praktická část zahrnuje analýzu dat získaných z databáze MML-TGI a z vlastního průzkumu, jenž se snaží odhalit shodnosti či nepřesnosti ve vnímání image a identity značky. Zobrazuje skutečnou image značky Mercedes-Benz a zároveň zjišťuje, zda došlo k vyvrácení předsudků, které o značce Mercedes-Benz v České republice kolují.The thesis is focused on a brand perception of Mercedes-Benz in the Czech market. The theoretical part describes the terminology related to the concept of brand image and identity. The practical part includes an analysis of data obtained from MML-TGI and from own research, which seeks to reveal the identity or inaccuracies in the perception of image and brand identity. Displays the actual image of Mercedes-Benz and also determines whether there is a refutation of prejudices about the brand Mercedes-Benz that exist in the Czech Republic.
Klíčová slova:
identita značky; image značky; Mercedes-Benz; brand identity; brand image; Mercedes-Benz
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35345