Název:
Srovnání cen a positioningu módních značek ve vybraných státech
Překlad názvu:
Comparison of Prices and Positioning of Fashion Brands in Selected Countries
Autoři:
Hájková, Kateřina ; Říha, David (vedoucí práce) ; Handl, Petr (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku rozdílných cen oblečení a positioningu tří vybraných módních značek v rámci České republiky a Spojených států amerických. Analyzuje jednotlivé ceny zboží metodou komparace v rámci států a dále pak zkoumá vnímání těchto značek spotřebitelem a to metodou dotazováním. Definuje také rozdílné kampaně jednotlivých značek a jejich zacílení na určitý druh zákazníka. Cílem této práce je analyzovat na kolik jsou ceny zboží rozdílné a rozebrat jednotlivé faktory, které ovlivňují vnímání značek zákazníkem, v rámci vybraných států.This Bachelor thesis focuses on the different prices of clothing and positioning of three selected fashion brands in the Czech Republic and the United States of America. It analyzes individual prices of goods by comparison within the chosen countries and then examines consumer perceptions of brands by method of questioning. It also defines the different campaigns of selected brands and their focus on a particular type of customer. The aim of this work is to analyze how much the prices of goods vary and analyze the factors that affect customer's perception of brands in the selected countries.
Klíčová slova:
Dotazování; Módní značky; Positioning; Srovnání cen; Comparison of prices; Fashion brands; Positioning; Questioning
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35283