Název: Vnímání a vliv značek na obyvatele ČR
Překlad názvu: The impact and perception of brands to the inhabitants of Czech Republic
Autoři: Savchyn, Maryana ; Říha, David (vedoucí práce) ; Kotmel, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: branding; historie známých značek; hodnota a obsah značky; rozpoznání a vybavení si značky; vliv a vnímání značek; značka; brand; branding; history of well-known brands; recognition and recollect of brand; the influence and perception of brands; value and brand content

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35282

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-161981


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet