Název: Vývoj reklamního trhu v ČR
Překlad názvu: Development Of Advertising Market In Czech Republic
Autoři: Pavel, Lukáš ; Průša, Přemysl (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce "Vývoj reklamního trhu v ČR" pojednává o historickém vývoji fenoménu zvaného reklama od dob jeho počátků ve starověku, přes antiku, středověk až po současnost. Kromě stručného celosvětového vývoje je v ní podrobněji popsán především vývoj na našem území. Rovněž se tato práce zabýva významem agenturní propagační činnosti a legislativním pozadím reklamy.
Klíčová slova: historie; marketing; reklama; vývoj; ČR

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/1864

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-161745


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet