Název:
Vývoj reklamního trhu v ČR
Překlad názvu:
Development Of Advertising Market In Czech Republic
Autoři:
Pavel, Lukáš ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce "Vývoj reklamního trhu v ČR" pojednává o historickém vývoji fenoménu zvaného reklama od dob jeho počátků ve starověku, přes antiku, středověk až po současnost. Kromě stručného celosvětového vývoje je v ní podrobněji popsán především vývoj na našem území. Rovněž se tato práce zabýva významem agenturní propagační činnosti a legislativním pozadím reklamy.
Klíčová slova:
historie; marketing; reklama; vývoj; ČR
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/1864