Název: Nové trendy v marketingové komunikaci
Překlad názvu: New trends in marketing communication
Autoři: Nguyen, Thuy Linh ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: direct marketing; internet; marketingová komunikace; mobilní marketing; nové trendy; virální marketing; direct marketing; internet; marketing communication; mobile marketing; new trends; viral marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20103

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16073


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet