Název:
Komunikační online strategie cestovní agentury Invia.cz, s.r.o. při vstupu na nové trhy
Překlad názvu:
Invia.cz, travel agency online communication strategy while approaching new markets.
Autoři:
Pazelskyi, Pavlo ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Chovancová, Daniela (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá analýzou nástrojů internetového marketingu, které lze uplatnit v komunikační strategii podniku při vstupu na nové trhy. Na příkladě portálu firmy Invia.cz je použit a otestován nejvhodnější marketingový nástroj. V závěru práce je provedeno zhodnocení dosažených výsledků a jsou navržena doporučení pro další vývoj.This work is focused on analysing and testing different internet marketing technologies that are usable for online travel agency to promote their website on new markets. As an example, practical work will be done in travel agency Invia.cz. In the end, results will be analysed and recommendation will be given.
Klíčová slova:
internetový marketing; komunikační strategie; optimalizace pro vyhledávače; SEO; communication strategy; internet marketing; search engine optimization; SEO
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20073