Název:
Využití Internetu v činnosti personální agentury
Překlad názvu:
Use of internet in personal agency
Autoři:
Zatloukal, Petr ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Prajzler, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se věnuje popisu současného využití internetu ve společnosti Advanced Search Technology a navrhuje další možnosti zapojení internetu do procesů ve společnosti. Primárním cílem práce je zmapovat procesy obchodního modelu, identifikovat pro ně príslušné nástroje internetu a definovat jejich funkci. Práce dále analyzuje využití těchto nástrojů s ohledem na jejich požadovanou funkci a navrhuje optimalizace odpovídající současným trendům, počínání konkurence, přáním kandidátů a zaměstnanců společnosti (data z průzkumů). Sekundárním cílem je inovativní využití nových nástrojů internetu a identifikace nových funkcí již využitých nástroju. Součástí práce je i návrh platforem networkingu v online komunitách Facebook a LinkedIn.Thesis describes level of current use of internet within Advanced Search Technology and suggests further possibilities of internet tools involvement into the company business processes. Main target of the thesis is to monitor processes of current business model, to identify the tools used in them and define role of the tools for particular process. Thesis further analyses the use of these tools regarding current trends, company competitors and the data observed by questionaire sent to employees, candidates and competitors of Advanced Search Technology. Minor target is to find an innovative use of new tools or identify potential of use of the currently used tools. The thesis contains a proposal for networking platform within online communities Facebook and LinkedIn.
Klíčová slova:
Executive search; Facebook; Headhunting; Internet; LinkedIn; Networking; Nástroje internetu; Online komunity; Optimalizace; Personální agentura; Pohovor; Recruitment; Web; Executive search; Facebook; Headhunting; Human Resources; Internet; Interview; LinkedIn; Online communities; Personal agency; Web
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19981