Název: Marketingový mix
Překlad názvu: Marketing mix
Autoři: ČERMÁK, Pavel
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 4C; 4P; LED technologie; LED žárovka; Marketing; Marketingový mix; obchod; promotion; reklama; 4C; 4P; bussines; commercial; LED bulbs; LED technology; Marketing; Marketing mix; promotion
Citace: ČERMÁK, Pavel. Marketingový mix. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/29383

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-156539


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-09-23, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet