Název:
Specifika marketingu pro děti
Překlad názvu:
Marketing plan Zapf Creation AG
Autoři:
Vojtěchová, Lenka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Rybář, Štěpán (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Zapf Creation je renomovaná německá firma vyrábějící hračky pro děvčata ve věku tří až jedenácti let již téměř 100 let. Jako mnoho jiných firem se potýká se změnami požadavků svých zákazníků. Musí tak pružně reagovat a své produkty i způsob komunikace se zákazníky přizpůsobovat aktuálním trendům. Ve snaze uspět je třeba změnit positioning firmy a najít nové možnosti, jak zákazníky oslovit a přesvědčit je o koupi jejích produktů. To vše řeší marketingový plán Zapf Creation AG pro její českou pobočku.Zapf Creation is well established German company making toys for girls for almost 100 years. As many other companies also Zapf Creaiton fights with changes of customer demand. Company has to react and its products and communication with customers adapt to actual trends. In effort to be succesful it is necessary to change the positioning of the company and to find new posibilites how to address to customers and convince them to buy Zapf Creation products. All that is included in Marketing plan for czech subsidiary of Zapf Creation AG.
Klíčová slova:
marketingová strategie; marketingový plán; marketing plan; marketing strategy; situation analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19578