Název:
Analýza marketingové strategie firmy Livingston Electronic Services, s.r.o.
Překlad názvu:
Analýza a zhodnocení marketingových aktivit vybrané firmy
Autoři:
Čejková, Romana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Dušek, Daniel (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce hodnotní marketingové aktivity vybrané firmy pronajímající výpočetní techniku. Autorka na základě situační analýzy navrhuje marketingovou strategii, kterou by se firma mohla vydat, aby zvýšila poptavku po nabízených službách. V práci jsou užity tyto metody- situační analýza, syntéza pomocí SWOT analýzy, PEST analýza pro zhodnocení externích vlivů a analýza marketingového mixu.Thesis analyse the marketing activities of selected company. The company rents IT equipment. Thesis contains direction of marketing strategy based on marketing mix which company might use to increase decreasing demand on market.
Klíčová slova:
marketing; marketingový mix; strategie; marketing; marketing mix; strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19575