Název: Neverbální složky reklamního diskurzu z hlediska diachronního
Překlad názvu: Nonverbal elements of advertising discourse in a diachronic view
Autoři: KLEINOVÁ, Petra
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: historie ČSR 1918-1989; neverbální složky reklamy; reklama; advertisement; history of ČSR 1918-1989; nonverbal components of advertisement
Citace: KLEINOVÁ, Petra. Neverbální složky reklamního diskurzu z hlediska diachronního. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/21783

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-154798


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-05-30, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet