Název:
m-Commerce
Překlad názvu:
m-Commerce
Autoři:
VACKOVÁ, Kateřina Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce bylo navrhnout praktické využití m-commerce ve vybrané firmě na základě analýzy možností m-commerce v ČR a ve světě. První část práce zpracovávala teoretické podklady o mobilním obchodování. Další část práce se zabývala třemi případovými studiemi se zaměřením na mobilní aplikace, a to o společnostech Amazon, Alza.cz a Argos. Pak následovala analýza a na základě té byly vyhotoveny návrhy doporučení pro vybranou společnost, kterými bylo vyhotovení mobilní aplikace nebo mobilní verze internetových stránek.The aim of this thesis was to suggest practical use of m-commerce in the company Elektra PV based on analysis of options of m-commerce in the Czech Republic and in the world. First part of this thesis investigates theoretical basics of mobile commerce. Next part processes three case studies about the companies Amazon, Argos and Alza.cz, then followed the analysis of m-commerce. Based on previous findings is suggested for the company Elektra PV to implement mobile application.
Klíčová slova:
internet; M-commerce; marketing; mobilní aplikace; mobilní platformy; internet; M-commerce; marketing; mobile application; mobile platforms Citace: VACKOVÁ, Kateřina. m-Commerce. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/29324