Název: Význam jednotlivých složek marketingového mixu
Překlad názvu: Meaning of each component of the marketing mix
Autoři: BROUČKOVÁ, Lucie
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; distribuce; marketing; marketingový mix; produkt; propagace; distribution; marketing; marketing mix; price; product; propagation
Citace: BROUČKOVÁ, Lucie. Význam jednotlivých složek marketingového mixu. České Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28685

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-153659


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-05-08, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet