Název:
Analýza marketingového prostředí Atlantik produkt Třešňák s.r.o.
Překlad názvu:
Analysis of marketing environment Atlantic product Třešňák Ltd.
Autoři:
KROTKÁ, Veronika Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] V bakalářské práci jsem se rozhodla zabývat se analýzou marketingového prostředí společnosti Atlantik produkt Třešňák s.r.o., která se zabývá prodejem rybích produktů a lahůdkářských specialit. Cíl mé práce jsem orientovala na zhodnocení současné situace firmy v marketingovém prostředí a na případné navržení změn ve využití uvedených vlivů v této vybrané firmě pomocí provedení analýzy makroprostředí a mikroprostředí v celé této společnosti.In my thesis, I decided to tackle the analysis of the marketing environment of Atlantic product Třešňák Ltd., which sells fish products and delicatessen specialties. The objective of my work I have focused on the assessment of the current situation of the company in the marketing environment and to propose any changes in the use of these influences in the selected company through the analysis of macro and micro throughout the company.
Klíčová slova:
Makroprostředí.; Marketing; Marketingové prostředí; Mikroprostředí; Macro-environment.; Marketing; Marketing environment; Microenvironment Citace: KROTKÁ, Veronika. Analýza marketingového prostředí Atlantik produkt Třešňák s.r.o.. České Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28640