Název:
Vliv osobnosti průvodce na spokojenost účastníků cestovního ruchu
Překlad názvu:
The influence of a tour guide personality to the tourists satisfaction
Autoři:
BARGER, Vít Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem práce bylo prostřednictvím analýzy zjistit vliv osobnosti průvodce na spokojenost účastníků cestovního ruchu s produktem cestovního ruchu. Vedlejším cílem potom bylo na základě terénního šetření zjistit skutečný stav průvodcovské činnosti a navrhnout opatření ke zlepšení situace. Počátek práce spočíval v nastudování odborné literatury a sepsání literární rešerše. Poté proběhlo terénní šetření. Díky analýze a následnému terénnímu šetření se dospělo k závěru, že osobnost průvodce je jeden z nejdůležitějších faktorů ovlivňující spokojenost účastníků cestovního ruchu. Byly předloženy návrhy opatření, které by vedly ke zlepšení zjištěného stavu průvodcovské činnosti, a byl sestaven manuál pro přípravu průvodců.The main objective of this work was to determine through analysis the influence of a tour guide personality to the tourists satisfaction with tourism product. The secondary objective was to determine with field research the actual quality of tour guides work and to suggest some steps to improve this quality. At the beginning of this work was studying literature and writing literature review. Then the field research was carried out. Thanks to analysis and field research, it was concluded that tour guide is one of the most important factors influencing satisfaction of tourists. Proposals of steps improving the detected quality of tour guides work were submitted and the manual for preparation of tour guides was compiled.
Klíčová slova:
cestovní ruch; osobnost průvodce; produkt cestovního ruchu; průvodce; schopnosti průvodce; spokojenost účastníků cestovního ruchu; vzdělání průvodce; tour guide education; tour guide personality; tourism; tourist guide; tourist product; tourists satisfaction; travel guide skills Citace: BARGER, Vít. Vliv osobnosti průvodce na spokojenost účastníků cestovního ruchu. České Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28205