Název: Strategie personálního marketingu v Salesiánském středisku mládeže
Překlad názvu: Personal marketing strategy in the Salesian Youth Center.
Autoři: KADLECOVÁ, Veronika
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dobrovolnictví; dobrovolníci; externí personální marketing; interní personální marketing; nezisková organizace; personální marketing; Salesiánské středisko; stabilizace dobrovolníků; získávání dobrovolníků; external personal marketing personnel; getting volunteers; internal personal marketing; nonprofit organization; personal marketing; the Salesian center volunteering volunteers; volunteers stabilization
Citace: KADLECOVÁ, Veronika. Strategie personálního marketingu v Salesiánském středisku mládeže. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/30000

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-152622


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-04-10, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet