Název: Reklama zaměřená na děti a její etický rámec
Překlad názvu: Advertisement aimed at children and its ethic framework
Autoři: VOTRUBOVÁ, Jindra
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hromadné sdělovací prostředky; komunikace; mediální gramotnost; reklama etická regulace reklamy; reklamní kodex; advertisment; advertisment ethic code; communication; mass media; media literacy; regulation of advertisment
Citace: VOTRUBOVÁ, Jindra. Reklama zaměřená na děti a její etický rámec. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/29942

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-152616


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-04-10, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet