Název:
Marketingová strategie sociálního podniku Mléčný bar Bílá vrána
Překlad názvu:
The Marketing Strategy of a Social Business Mléčný bar Bílá vrána
Autoři:
Lišková, Marta ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce studuje marketingovou strategii sociálního podniku Mléčný bar Bílá Vrána. Teoretická část této práce představuje proces tvorby, implementace a kontroly marketingové strategie a nabízí definice sociálního podnikání a jeho srovnání s klasickými podniky. Praktická část této práce analyzuje skutečnou strategii Mléčný bar Bílá vrána. Strategie je zde zkoumána a hodnocena. Na základě těchto průzkumů jsou nabídnuty návrhy na zlepšení analyzované marketingové strategie.This diploma thesis studies the marketing strategy of a social business Mléčný bar Bílá vrána. The theoretical part of this work presents the process of creation, implementation and control of a marketing strategy and features definitions of social business and its difference in comparison to classical businesses. The practical part of this work analyses the real strategy of Mléčný bar Bílá vrána. The strategy is researched and evaluated here. This work brings suggestions for improvements of this strategy.
Klíčová slova:
marketingová strategie; Mléčný bar Bílá vrána; sociální podnik; sociální podnikání; marketing strategy; Mléčný bar Bílá vrána; social business
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34976