Original title: Marketingová strategie sociálního podniku Mléčný bar Bílá vrána
Translated title: The Marketing Strategy of a Social Business Mléčný bar Bílá vrána
Authors: Lišková, Marta ; Odehnalová, Jitka (advisor) ; Průša, Přemysl (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2011
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: marketing strategy; Mléčný bar Bílá vrána; social business; marketingová strategie; Mléčný bar Bílá vrána; sociální podnik; sociální podnikání

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/34976

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-150267


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2013-02-13, last modified 2017-06-30


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share