Název: Marketingová strategie sociálního podniku Mléčný bar Bílá vrána
Překlad názvu: The Marketing Strategy of a Social Business Mléčný bar Bílá vrána
Autoři: Lišková, Marta ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová strategie; Mléčný bar Bílá vrána; sociální podnik; sociální podnikání; marketing strategy; Mléčný bar Bílá vrána; social business

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34976

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-150267


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-02-13, naposledy upraven 2017-06-30.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet