Název:
Analýza trhu nástrojů pro řízení výkonnosti podniku
Překlad názvu:
Market analysis of corporate performance management tools
Autoři:
Jalůvková, Klára ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Grof, Martin (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je zaměřena na analýzu nástrojů pro řízení výkonnosti podniku, které jsou označovány termínem Corporate Performance Management (dále CPM) a jejich implementaci. Analyzovány budou nástroje společností s vedoucím postavením na trhu. Vodítkem k určení této množiny je průzkum trhu společnosti Gartner. Hlavním cílem této diplomové práce je sestavit sadu doporučení, jakým způsobem řešení CPM implementovat. Určit kritické faktory úspěchu. Dílčím cílem, který pomáhá jako vodítko stanovení implementačních fází je srovnání nástrojů vedoucích společností na trhu v oblasti CPM. Cílů práce bude dosaženo pomocí deskripce teoretického konceptu a analýzou vybraných nástrojů, komparací portfolií nástrojů vybraných společností z hlediska komplexnosti konceptu v srovnání s teoretickým základem, technického řešení a stupně vnější a vnitřní integrace. Deskripce teoretického konceptu a analýza portfolií nástrojů CPM slouží v této diplomové práci jako východisko pro určení správného postupu implementace. Doporučený postup implementace a identifikace kritických faktorů úspěchu jsou vlastním příspěvkem autorky práce k řešenému tématu. Práce se dělí na teoretickou a analytickou část. Teoretická část práce obsahuje úvod, metody sběru dat a popis teoretického konceptu CPM. Analytická část práce se dělí na dvě hlavní kapitoly, kterými jsou Analýza trhu a Zavedení řešení CPM. Práce je zakončena shrnutím závěrů a námětem pro rozvoj tématu diplomové práce.The thesis concentrates in analysis of enterprise management tools, that are known as Corporate Perfmormance Tools (hereinafter CPM) and its implementation. Tools from the market leaders will be analysed. Market research from Gartner Inc. will be used as a guide in defining the desired group. The main objective of this elaborate is putting together a set of recommendations of how to implement a CPM solution. Determine critical success factors. A particular target, that helps in defining the implementation phases is a comparison of tools from the CPM market leaders. The targets of the thesis will be reached by description of the theoretical concept and analysis of selected tools, comparison of tools portfolios of selected enterprises from the point of view of the concept complexity and comparison of the theoretical background, technical solution and degree of outer and inner integration. Desciption of the theoretical concept and CPM tools portfolio analysis serves as starting point for determination of correct implementation process. Recommended implementation process and identification of critical success factors are the contribution of the author to this topic. The elaborate is divided into theoretical and analytical parts. The theoretical part consists of introduction, data acquisition methodology and description of the CPM theoretical concept. The analytical part is divided into two main chapters - that is: Market analysis and Implementaion of CPM solutions. The thesis is finished by conclusions summary and suggestions for the topic development.
Klíčová slova:
Business Intelligence; Datové struktury; Implementace systému pro řízení výkonnosti systému; Manažerský informační systém; Systém pro řízení výkonnosti podniku; Business Intelligence; Corporate Performance management; Corporate Performance management implementation; Data structures; Management information system
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34903