Název: Marketing cereálního nápoje Caro
Překlad názvu: Marketing of Caro cereal drink
Autoři: Pokorná, Anna ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Řezníková, Jitka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kategorie cereálních nápojů; marketing v potravinářství; marketingový výzkum; cereal drinks category; grocery marketing; marketing research

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34475

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-142260


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-31, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet