Název:
Návrh marketingové strategie vybrané obchodní firmy
Překlad názvu:
Design of the marketing strategy of a commercial firm
Autoři:
Jelínková, Jana ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii vybrané obchodní firmy, která působí na trhu s outdoorovým oblečením. Teoretická část práce se zabývá úvodem do marketingu, marketingovou koncepcí a významem značky. V praktické části je blíže představena firma, zpracována analýza trhu outdoorového oblečení, zákazníků a konkurence. Tyto informace slouží jako výchozí bod pro navržení vhodné marketingové strategie, která je v závěru práce rozpracovaná do jednotlivých prvků marketingového mixu.The aim of this thesis is to design a marketing strategy selected business company that operates on the market of outdoor clothing. The theoretical part deals with an introduction to marketing, marketing concept and the importance of brand. The practical part presents company in more detail, analyses market of outdoor clothing, customers and competitors. This information serves as a starting point for designing appropriate marketing strategy, which is elaborated into each element of the marketing mix at the end of this thesis.
Klíčová slova:
marketingová strategie; marketingový mix; outdoor; outdoorové oblečení; marketing mix; marketing strategy; outdoor; outdoor clothes
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34388