Název: Řízení marketingu na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích
Překlad názvu: Management of marketing at the University of South Bohemia in České Budějovice
Autoři: MIKEŠOVÁ, Michaela
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: benchmarking; corporate identity; marketing; marketingová komunikace; public realations; benchmarking; corporate identity; marketing; marketing communication; public relations
Citace: MIKEŠOVÁ, Michaela. Řízení marketingu na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/24300

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-137325


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-23, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet