Název:
Analýza potřeb zákazníků vybrané firmy a strategie jejího dalšího rozvoje
Překlad názvu:
Analysis of the customer needs of chosen company and strategy for its future development
Autoři:
MAŘÍKOVÁ, Monika Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Stát se podnikatelem je důležité rozhodnutí v životě člověka, velmi výrazně ovlivní jeho budoucnost. Rozhodnutím stát se podnikatelem však jeho práce teprve začíná. Sepsání podnikatelského záměru by měla být samozřejmost, jedině tak podnikatel zjistí co vše je potřeba vědět a vlastnit pro začátky jeho praxe. Také externí společnosti využívají podnikatelský záměr jako podklad pro případnou spolupráci. Zjištění potřeb zákazníků by měla být jedna z priorit podnikatele. Uspokojovat potřeby nejen své, ale především zákazníků tvoří základ úspěchu každého podnikání. Pravidelné zjišťování aktuálních potřeb, častá komunikace se zákazníky je tak jediná možnost, jak se přiblížit jejich aktuálním potřebám. Podnikatel může být úspěšný, avšak v dnešní době změn, které se mnohdy nedají příliš předpovídat, je důležité mít sepsané varianty strategií, které lze použít v případě potřeby. Jednotlivé varianty neustále inovovat tak, aby byly neustále aktuelní.Becoming an entrepreneur is an important decision in human life, greatly affect his future. By becoming an entrepreneur but his work is just beginning. Writing the business plan should be granted only as an entrepreneur finds what you need to know everything and starts his own for practice. Also, external companies use a business plan as a basis for possible cooperation. Determining customer needs should be one of the priorities of entrepreneurs. Meet the needs of not only his, but also forms the basis of customers' success of any business. Regular surveys of current needs, frequent communication with customers is the only way to get closer to their actual needs. The entrepreneur can be successful, but today, changes that are too often can not predict, it is important to have a written policy options that can be used if necessary. Individual variants constantly innovate in order to keep actual.
Klíčová slova:
analýza potřeb zákazníků; strategie firmy; swot; analysis of the customer needs; strategy; swot Citace: MAŘÍKOVÁ, Monika. Analýza potřeb zákazníků vybrané firmy a strategie jejího dalšího rozvoje. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23729