Název: Analýza potřeb zákazníků vybrané firmy a strategie jejího dalšího rozvoje
Překlad názvu: Analysis of the customer needs of chosen company and strategy for its future development
Autoři: MAŘÍKOVÁ, Monika
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza potřeb zákazníků; strategie firmy; swot; analysis of the customer needs; strategy; swot
Citace: MAŘÍKOVÁ, Monika. Analýza potřeb zákazníků vybrané firmy a strategie jejího dalšího rozvoje. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23729

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-137089


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-23, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet